[HWnews] Jisteni UPS

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Březen 29 13:49:20 CEST 2004

UPSka ma prijit do rozvadece a ma zalohovat ridici system Allen Bradley (SLC500), zdroj 24VDC a jeste dalsi (vnejsi) obvody. Tedy zrejme odpoved na Vasi otazku zni: samostatny okruh.

"UPS ma v sobe ochrany proti prepeti cili jistic za bych v zadnem pripade nedaval." Mozna jsem natvrdly, muzete to nejak bliz vysvetlit? Myslel jste tim, ze UPS ma v sobe vlastni jisteni proti zkratu na vystupu?

P.K.