[HWnews] Jisteni UPS

Patrik Augustin repair@repair.cz
Pondělí Březen 29 12:56:18 CEST 2004

Ted mi nejak unikl vyznam toho jistice za UPS.To ji chcete pripojit na
samostatny okruh nebo ji davate nekam do zasuvky?Zasuvkovy okruh v
budovach byva jisten 10A jisticem coz by melo normalne stacit.Mam tady
to same v racku a na zasuvkovy okruh je 10A jistic.
UPS ma v sobe ochrany proti prepeti cili jistic za bych v zadnem pripade
nedaval.Pokud chcete rozpojovat i N (pracovni vodic) tak musite pouzit
chranic.