[HWnews] Elektretovy mikrofon

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Březen 29 09:03:10 CEST 2004

Zatím doplňuji popis toho zvukového modulu.
Je tam jednoduchý zesilovač se dvěma bipolárními tranzistory. Žádný umlčovač šumu.
druhý stupeň je sledovač, celý modul má totiž výstypní impedanci 600 j aby se dal přenášet po
telefoních párech. Na elektretu tam je 9V, takže moje hypotéza se záměnou vložku z GM asi selže,
ta má být jen na 3V. Může mít napájecí napětí vložky zásadní vliv na její odstup signál šum?
Lubor