[HWnews] Matched wideband transistor pair (BFT550)

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Březen 28 22:16:39 CEST 2004

Myslim ze uzitecnejsi by byla CA3046,86 s ft 500MHz, ta CA3081 je uz jaksi
emitory spojena 7-mice tranzistoru, trochu rychlejsi je CA3127 s ft 1,1GHz,
ta se pouzivala i do vertikalnich zesilovacu osciloskopu na 100MHz (Hameg).

Danhard