[HWnews] Mereni srdecniho tepu

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Březen 28 20:26:42 CEST 2004

Zdravim

Rypani je OK..,
v tom zapojeni je integrator ktery tu polarizaci kompenzuje,
proste funguje to, 2hod bez problemu s dvoukorunama (nevim z jakeho
materialu se delaji). Lepeni netreba, staci siroka guma - princip hrud.
pasu pro cyklisty atd. Pot je vodivy (naopak pulsmetry Polar atd. je
doporuceno nasazovat az kdyz se trochu zpotite aby byl kontakt a
nemusel se pouzivat gel; stejne na to pry kazdy plivne aby to jelo).
Neustaly pohyb tomu prilis
nevadi, kamarad co s tim experimentoval vice (ja delal tu digitalni
cast) dal jeste mezi ty dvoukoruny a telo plochy kousek vaty namoceny
v ekg gelu (a nasledne propoceny), pry to pridrzovalo lepe elektrody
ze neklouzaly po tele. Ochlpenie nemame ani jeden a cyklisti si ho holi:))

Ahoj Ivos

> [...]
> dobre pamatam zo skoly tak medenne (a ine elektrody) sa velmi rychlo
> polarizuju takze sa uz s nimi nezmeria vobec nic. Preto sa tam pouzivaju
> AgCl elektrody... Tu pritomni chemici to budu vediet urcite vysvetlit.
> Inak EKG gel sa da kupit v predajniach so zdravotnickymi potrebami za
> par supov.
> Neviem si ale dost dobre predstavit ako si obycajny clovek, rekreacny
> bezec, alebo cyklista nalepuje hrudne elektrody napriklad spominane
> mince (problemy: gel, pot, ochlpenie, neustaly pohyb a pod.)...

IR