[HWnews] Mereni srdecniho tepu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 28 20:03:41 CEST 2004

nechcem velmi rypat, detailne som si ten clanok necital, ale pokial si
dobre pamatam zo skoly tak medenne (a ine elektrody) sa velmi rychlo
polarizuju takze sa uz s nimi nezmeria vobec nic. Preto sa tam pouzivaju
AgCl elektrody... Tu pritomni chemici to budu vediet urcite vysvetlit.
Inak EKG gel sa da kupit v predajniach so zdravotnickymi potrebami za
par supov.
Neviem si ale dost dobre predstavit ako si obycajny clovek, rekreacny
bezec, alebo cyklista nalepuje hrudne elektrody napriklad spominane
mince (problemy: gel, pot, ochlpenie, neustaly pohyb a pod.)...
balu