[HWnews] SPDIF mix

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 28 15:16:19 CEST 2004

lacny obvod, ktory robi obojsmernu konverziu SPDIF/raw data aj sample
rate conversion je CS8420, od crystalu. Ku tomu treba uz len nieco co
bude stihat pocitat ten sucin a sucet. Pri vzorkovacke 44.1kHz je to
22.6us/vzorka. Pri tej jednej vzorke treba zobrat 4 vstupne kanaly,
vynasobit ich prislusnym koeficientom a urobit dva sucty. Vysledok sa
posle naspat do toho prevodnika. Treba ale osetrit synchronizaciu tych
prevodnikov, inak to bude robit drop-outy. Pravdepodobne sa to cele
zavesi na obnovene hodiny z jedneho vstupneho signalu, alebo tam treba
postavit vlastny lokalny oscilator.
balu