[HWnews] Re: Mereni srdecniho tepu

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 28 11:42:54 CEST 2004

Zdravíčko,

	Však já vím jak to funguje, pár příspěvků nazad je to popsané. I když
asi dost krkolomně:) Tento příspěvek byla jenom poznámka k mechnickému
řešení. Jak to mají udělané v nemocnici kde na tom přeci jenom záleží. I
když to není jediný snímač co má pacient na sobě, si vždycky připadám
jako kiborg :-)))))

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz