[HWnews] Re: Mereni srdecniho tepu

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 28 11:03:56 CEST 2004

Dobrý den,

	jestli můžu radit, tak na JIPce a na sále se používají čidla, podobná
kolíčku na prádlo. Neměla sem moc čas si to prohlížet, měla sem jiné
starosti, ale je to takový rozevírací váleček co se nasazuje na ukazovák
pravé ruky. Nevím proč, ale pokaždé jsem ten snímač dostala na pravý
ukazovák. Od toho válečku vede kroucená šňura kamsi k monitoru. Ale
podle velikosti bych řekla, že je fotosnímač a zdroj světla na opačných
stranách a ne na jedné.

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz