[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Březen 28 10:59:17 CEST 2004

Petr Simek napsal(a):

>Ehm - rozptylova indukcnost je pri motani trafa pro flyback spinane zdroje
>jeden z nejdulezitejsich parametru.... Zkratujete sekundar a primar by mel
>mit co nejmensi indukcnost.

Opravdu? Neříkejte, to slyším poprvé :-)))... Nicméně jste předvedl
nádherné úhybné kolečko: původně jsme mluvili o měření indukčnosti
(rozumělo se, že jedné cívky - viz název threadu) a Vy jste to ve finále
převedl na výrok, jehož pravdivost je těžko napadnutelná (proč bych ho
ale taky napadal, když proti němu nic nemám). Nicméně je to styl, kdy se
na jakýkoliv argument dá odpovědět "....ale večer stejně bude tma...".

>To se prave musi overit jinou metodou. Napr. zmerit odpor SS proudem, pak
>zmerit impedanci ST proudem - vypocitat indukcnost a pak uvidite zda je ta
>hodnota co ukazuje MIC spravna nebo ne.

Samozřejmě, o metodách jsem opět nikdy nic neslyšel :-))))... Nicméně podle mých zkušeností ta hodnota nesmyslná není, toť vše.

Jirka