[HWnews] Acer LCD AL1731 17"

Bolek kraljaprvni@seznam.cz
Sobota Březen 27 18:47:16 CET 2004

Mam ACER AL1931, ktery umi totez, akorat je vetsi. Takze prepdpokladam,
ze i jinak se moc lisit nebude.

O obrazu si myslim, ze je vyborny. Zvuk mi taky staci, ale ja nejsem
zadny hifi fanda, dodneska mi staci mono kotoucak. Jedina chyba, kterou
to ma, je, ze se neda volit zdroj signalu - tj. ono si ho to najde samo.
Takze pokud chcete v (mem pripade) prepinat mezi soucasne prichazjicim
DVI a D-SUB VGA signalem, tak musite vytahovat kabely. Pekne to nastve.