[HWnews] oprava menice ve scanneru

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pátek Březen 26 23:14:21 CET 2004

Zdravim,
dostal se mi do ruky nefunkcni scanner UMAX Astra 2100U. Zjistil jsem,
ze na male desticce, jejiz funkci odhaduji na menic pro vybojku je
vyhorely tranzistor a kondenzator. Vypada to, ze tranzistor se
(netusim proc) ohral a tim roztavil plastovy kodenzator vedle sebe.
Nesetkal jste se nekdo s touto zavadou?
Netusim proc to odeslo a jestli bude stacit to vymenit. Jinak jsem
nikde nic poskozeneho nenasel.
Nemate prosim nekdo tento scanner? Potreboval bych, vedet hodnoty
techto soucastek pred kremaci. Tranzistor je vedle jeste jeden (tipuji
ze stejny) "D1616 A GC026" v TO92 ale na tom kondenzatoru nevylustim
nic.

Diky Ondrej Tesar