[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 27 13:23:12 CET 2004

Jiri Drozd wrote:
>    Ruzna buduci traficka z PC ci jinych zdroju, nefukcni / nepopsana trafa..
> . Do sitoveho trafa bych takovy drat nepouzil, ale na civecku do hracky proc
> ne :o)

To je jasne, prot je tam to &..., ale zase ty traficka jsou dobre na
jine veci, takze se mi je moc rozdelavat nechce (tolik jich zas nemam).
Podobne jako relatka, mam uz jen 3 kousky, tak je trosku setrim na lepsi
vyuziti.

Ale zpatky k dotazom neda se nekde koupit CuL drat v metrazi? Nebo sapon
na vahu, ono toho muze byt tak pul kilometru. Fakt by mi stacilo vzdycky
koupit par deka toho co je zrovna potreba.

JL.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!