[HWnews] Zalohovani pocitace

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Březen 27 13:16:24 CET 2004

Unixové systémy se zálohují na pásku. Jenže to bychom byli finančně
někde jinde, navíc u těch pásek se udávají jen 3 roky na platnost
zálohy. CD či DVD mi připadá stejně či více spolehlivé než HDD. Je
pravdou, že u CDR se mi stala zhoršená čitelnost, konkrétně při nahrávce
hudby to po 6. měsících věž nevzala ale počítač to ještě v pohodě
přečetl.

Radek

Vladimir