[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Březen 27 01:51:42 CET 2004

Pokud mate aspon tonovy generator, tak staci pridat do serie znamy kond, a
najit rezonanci AC voltmetrem.
Indukcnost muzete pouzit libovolne vetsi, ale omezujicim faktorem bude stale
DC odpor a max. proud civky (ne max. poud dratu vinuti, ale kdy jde civka do
syceni).
Samozrejme s vetsi indukcnosti se zmensi modulace proudu, tudiz i ruseni a
zvlneni na vystupu. Dostanete se take na vyssi max. vystupni proud.
Traficko ze zdroje se moc nehodi bez vzduchove mezery, zelezoprachove
toroidy z vystupu se hodi, pro vas vykon ale tak previnuta z pomocneho
regulatoru na 3,3V (a to bude jeste dost predimenzovana), nebo nejaky toroid
cca 10mm prumer z regulatoru na zakladni desce, a navinout dratem na 1A.
Stejne muzete vzit to budici trafko, navinout plne dratem na 1A (cca 0,5mm)
a zmenou vzduchove mezery si to "naladite" na nejlepsi ucinnost, pak to
muzete srovnat s tim druhym zdrojem, o kterem si myslite ze je OK.

Danhard