[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Březen 27 00:40:17 CET 2004

 Take me napadlo pouzit kostricku z budiciho traficka ci toroid z PC zdroje,
ale jelikoz neznam vlastnosti jadra, tezko namotam civku s pozadovanou induk
cnosti. Nebo je nejaka "jednoducha finta" jak na to? V teto aplikaci neni v
podstate indukcnost kriticka, jak sem psal, podle vzorcu mi vychazi minimaln
i indukcnost asi 50uH, takze by se asi stacilo trefit nekam mezi 50 a 200uH
(220uH je nejvic co sem bezne videl v ruznych zapojenich s MC34063A). Ale ja
k na to, kdyz nemam meric indukcnosti, ale jen obycejny multimetr?

Jiri Drozd

----- Original Message -----
From: Petr Lupinek <plupinek@synthesia.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, March 26, 2004 2:28 PM
Subject: Re: [HWnews] Tlumivka k MC34063A

Zdravim,

vzdy jsem mel odpor k zapojenim, obsahujici civku, nejdrive z neznalosti,
pozdeji diky nedostupnosti ci pracne vyrobe (predstava "siti" toroidu mi
nahanela hruzu ...).

Nyni je to uz lepsi, protoze civky nemotam, ale tezim z impulsnich zdroju z
PC, tiskaren, routeru,.... Jsou to  idealni zdroje civek (i kdyz vesmes
delam zdroje s UC3843), nestydim se je ani pouzivat do novych veci, protoze
neodejdou jako ridici IO, neshori jako tranzistory, nevyschnou jako elyty.
A myslim, si ze jich bude porad dost.

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
datové komunikacní systémy
odbor Informatika
ALIACHEM a.s. o.z SYNTHESIA
tel.: 466825535
mob.: +420 736 505 512

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0403-19, 26.03.2004
Testovano: 27.3.2004 0:41:37