[HWnews] Re: Mereni srdecniho tepu

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pátek Březen 26 22:35:42 CET 2004

Behem tech nekolika pokusu jsem zadne pobaveni ostatnich nepozoroval :-)
, mozna to bude velikosti a provedenim snimace ( neco jako :
http://www.cateyefitness.com/pl-6000.html ) , mozna tim, ze beham na
ovale a mozna jsem si vsimnout nechtel :-))

Citlivost a presnost optickeho snimace  je urcite pro tuto aplikaci
(mereni tep.frekvence)  dostacujici, ale vsechny mnou zkousene snimace
mely nevyhodu ve velkem pritlaku ci stisku.

Moje "ps:" melo byt pouze dalsim duvodm proc optiku ne a pokusem debatu
nasmerovat ke snimani pomoci ekg :-)  (ci pomoci hotoveho koupeneho
hrudniho pasu)

S pozdravem

P.B.