[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 26 16:28:32 CET 2004

Danhard wrote:
> He, to jste asi nezazil krizove civky vinute v ruce !
> toroidy se proti tomu sijou jedna basen :o))
>
> Danhard
> -------------------
>
> Zdravim,
> vzdy jsem mel odpor k zapojenim, obsahujici civku, nejdrive z neznalosti,
> pozdeji diky nedostupnosti ci pracne vyrobe (predstava "siti" toroidu mi
> nahanela hruzu ...).

Vy jste stastlivci. To ja se vyhybal civkam, protoze drat mi nikde po
kouskach neprodaji, jenom celou spulku.

Jenze ted bych potreboval namotat deckam civku do jedne takove hracicky...

Kde se da sehnat drat CuL v metrazi (ktery navic prodavac neposkrabe)
krome civek z hrdel obrazovek od monitoru &... ?

Dik,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!