[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 26 14:55:17 CET 2004

Problem je, ze ta kalibrace by byla prave za kratky casovy usek, nepresnost
synchronizace by se tam projevila v pomeru k tomu kalibracnimu casu.
Pokud by tam bezel pravidelny "tik", tak by byla presnost zapotrebi jen na
odmereni casu v ramci toho tiku.
Jak jsem to pochopil, tak ma k rizeni slouzit real. cas z Windows ?

Danhard
-----