[HWnews] [S]lepena feritova jadra

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Březen 26 14:50:08 CET 2004

On Thursday 25 of March 2004 10:40, elman x wrote:
> Zdravim vsechny s dodatecnym dotazem k "vytezenym" feritum:
>
> Stalo se mi, ze pri brutalnim paceni se jadro rozpadlo na tri kusy - po
> slepeni vterinovym lepidlem vypada jako nove... :-) Je takove jadro jeste
> pouzitelne? V cem budou jeho el-mag. vlastnosti horsi? Radove o kolik %?
> Lepidlo - zda se - drzi dobre...

Opet mi jadro prasklo ikdyz jen ve dvou mistech, pripojuji se tak k dotazu,
jak se muze zmenit AL pokud jej pekne slepim vterinakem?
Ale asi to nejde takhle napsat, lepsi by to bylo zmerit, kdyz ja ale nemam nic
na mereni indukcnosti.
Ten dotaz bych preformuloval - Je takove jadro automaticky na vyhozeni?

Az budou vsechny soucastky na ten pokus, tak se uvidi jak rychle tam poroste
proud.
Jakub