[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Březen 26 14:42:12 CET 2004

Proc ho musim presne nacasovat ? Pokud jsem to dobre pochopil tak tam vubec
neni dulezite jak dlouho bude ten mcu cekat na zhozeni a nahozeni linky. Jde
jen o to, ze to opetovne nahozeni odchyti ve stejnou chvili vsechny mcu. Ty
cekaci minimalni a maximlani intervaly mohou byt klidne delsi, tak aby to
zvladl i Windows, ne ? Jdu se mrknout na WinAPI, zda jsou tam nejake
moznosti na ten BREAK.

Dekuji