[HWnews] kviz ke kavicce

David BELOHRAD david.belohrad@cern.ch
Pátek Březen 26 14:03:37 CET 2004

>Pokud potahnete to napajeni DIFFBOXu podel toho zeleneho koaxu, tak vam
>smycky nevzniknou, ani by jste nepotreboval nekolikanasobne izolovane
>napajeni.

take jsem o tom premyslel, je to ovsem prakticky nerealizovatelne.

>Myslel jsem nejake linkove prijimace, treba DS90LV048, MAX9179 nebo
>diferencialni vstup v ECL, to trafo ma potom vf uzemneny stred sekundaru -
>ma to lepsi potlaceni souhlasneho ruseni prichazejiciho pres parazitni
>kapacity z primaru.

na vstupni strane se nedaji pouzit, signal je analogovy. nicmene asi by
se dal
pro potlaceni souhlasneho ruseni pouzit misto nich jakykoliv rychly OZ v
diff. zapojeni.
na vystupni strane
trafo nelze jednoduse pouzit (=slozite to jde, s pridavnymi flip-flopy)
kvuli nutnosti
prenest DC (pres 1 kabel)

>U tprop me zarazila akorat hlaska
>"- ano, musi to byt velmi rychle. optimalni by bylo kdyby se daly sehnat
>kabely s tprop=0.5ns/m, nejake takove jsem videl v praze v hifishopu. "

sranda :). Nedalo mi nereagovat na einsteinovske prispevky hifistu o
kapacitoru

diky
d.