[HWnews] kviz ke kavicce

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 26 13:38:39 CET 2004

Pokud potahnete to napajeni DIFFBOXu podel toho zeleneho koaxu, tak vam
smycky nevzniknou, ani by jste nepotreboval nekolikanasobne izolovane
napajeni.

Myslel jsem nejake linkove prijimace, treba DS90LV048, MAX9179 nebo
diferencialni vstup v ECL, to trafo ma potom vf uzemneny stred sekundaru -
ma to lepsi potlaceni souhlasneho ruseni prichazejiciho pres parazitni
kapacity z primaru.

U tprop me zarazila akorat hlaska
"- ano, musi to byt velmi rychle. optimalni by bylo kdyby se daly sehnat
kabely s tprop=0.5ns/m, nejake takove jsem videl v praze v hifishopu. "
To vite, ja jsem jeste ze stare skoly, nas ucili ze se elmag. vlneni siri
nejrychleji ve vakuu, a na to potrebuje nejakych 3ns/m, ale je pravda ze
hifisti umeji prekonat zkusenostmi leckery fyzikalni zakon :o)

Danhard