[HWnews] Synchronizace po seriove lince

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 26 11:40:03 CET 2004

> Ne, jde o jednorazovou manualne spoustenou synchronizaci pred samotnym
> merenim. Predpokladam, ze jednotlive mcu pak jiz budou merit bez vetsich
> odchylek vzhledem k pozadovane presnosti na 1 ms pri maximalni merene dobe v
> jednotkach minut, takze asi nebude treba synchronizovat v pravidlenem
> intervalu a uz vubec ne 1x za sekundu.

Male doporucen - nepokousejte se synchronizaci resit zaslanim prikazu a naslednym cekanim na dosly znak
Je to znacne nespolehlive a nachylne na ruseni. Osobne se mi osvedcilo jiz nekym navrzene reseni -
odeslat broadcast s prikazem "synchronizuj se" a nasledne vygenerovat "break" (s definovanou delkou),
no jehoz ukonceni se vsechny jednotky zasynchronizuji. Mel jsem to doplnene o detekci chyby - pokud
nektera jednotka nevyhodnotila do jiste doby po prijeti prikazu normovany "break" odeslala zpravu
o chybe.

S pozdravem
MK