[HWnews] Zalohovani pocitace

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Březen 26 10:48:29 CET 2004

Ten HDD jsem uvažoval, ale odrazuje mne nutnost vyjímaní-elektrického
odpojení. Navíc mam takový poct, že bych sejně nevydržel a začal ho
používat jako další HDD.
Asi jsem se měl zmínit, že letos uvažuji o koupi DVD vypalovačky, kde by
zálohování na DVD-RW mohlo být v pohodě. No a filozofie by moha být
sejná jako u CD. U CD ci DVD se mi líbí jejich cena a kompatibilita.

Radek