[HWnews] Zalohovani pocitace

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 26 10:40:27 CET 2004

> Ale pomer beznych supliku a usb je snad trochu jiny.
> USB je dnes vsude (i note) a bezny suplik ne ,
> nehlede na to co je to pojem bezny suplik ???
> videl jsem cca 3 varianty tzv bezneho supliku
> a nebyly mechanicky zamene. (coz u USB neplati)

Sorry, zle jsem se vyjadril, jedna se o "bezny suplik Vipoweru"

Pokud uz mam pripojovat externi box na USB kvuli zaloze, tak si tam dam radeji
externi box pro suplik, nez abych musel permanente menit disk v boxu.
Mluvim z vlastni zkusenosti. Pouzivam jak samostatne externi USB boxy na 2.5" a 3.5" HDD
tak i onen interni se suplikem. Fakt je pohodlnejsi sahnout do skrine pro suplik
a prohodit ho, nez pracne vymenovat HDD v externim boxu :-)))

S pozdravem
MK