[HWnews] kviz ke kavicce

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 26 01:39:42 CET 2004

Dotazy :

- jak jsou napajeny monitory WCM ?
- proc vzniknou smycky, kdyz je to oddeleno transformatory ?
- u tech trafo vazeb jsou pouzity diferencialni prijimace ?
- jak dlouhy je ten zeleny kabel na kterem se dela ten wire-or ?
- ten optolink neni haklivy na zivotnost, kdyz tam odchazeji optrony ?
- ta radiace je vsude ?
- co je to parametr  tprop u kabelu ?
- kolik je indukovane ruseni v tech kabelech ?
- jaka je intenzita generovanych elmag. poli ?

Danhard