[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Březen 26 01:28:49 CET 2004

No jo, jsem zacatecnik, jen jsem chtel proste vedet, jestli ten hw uart,
nemuze zpusobit nejaky rozdil v doruceni toho prikazu u jednotlivych mcu.
Pokud mam tedy zbytecne obavy a blbe otazky, tak se omlouvam.
Jinak co se tyka programu, tak tam mam samozrejme jasno, jedina vec ktera by
mohla zpusobit zpozdeni je preruseni od timeru, kde mam asi jen 20
instrukci, takze vzhledem k fosc = 4 MHz to je opravdu zanedbatelne, ale
stejne tam udelam to pozastaveni pred synchronizaci, treba tam v budoucnu
jeste neco pridam a aspon to nebudu muset z tohoto pohledu hlidat.