[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Březen 25 23:05:31 CET 2004

S pouzitim hw uartu bude nejistota prijeti start bitu min 1/16 trvani bitu
prenosu, to same zrejme na vysilaci strane.
K synchronizaci dojde prijetim prikazu, tedy zpozdene o pevnou delku trvani
prikazu. Zpozdeni vedeni je u vas nepodstatne, pod 5us.
Pokud by jste to potreboval presneji, tak by slo generovat programove
synchronizacni break pulz, delsi nez nulovy znak, a synchronizace by se
provadela podle podle konce tohoto pulzu.
Synchronizace se da delat treba 1x za vterinu, pak nemusi byt satelitni
jednotky presne, protoze odmeruji jen 1 vterinu.

Danhard