[HWnews] ATMega progrmator co nejjednodussi

Igor KOPRIVA xkoprivai@seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 14:27:53 CET 2004

No supr, urcite vydrzim do pondelka. :-)

Jeste k tomu bodu 2. zkuste prosim hodit na mcu i par slov jak to rozjet s
ATmega16. Nechce se mi tahat z Koaly jen par kousku ATmega163, prece oni
jsou zarizeni na vetsi pocty. Tak bych radeji nakoupil v GME.

Igor K.

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, March 25, 2004 1:58 PM
Subject: Re: [HWnews] ATMega progrmator co nejjednodussi

>     1. Da se pomoci AVR JTAG ICE take flashovat nejaky procesor v
aplikaci,
> nebo se tim jenom ladi?

Daji se programovat AVRka, ktera maji JTAG rozhrani

>     2. Nasel jsem ze pri pouziti sehnatelnejsiho ATMEGA16 misto ATMEGA163
> cely pripravek odmita fungovat, je uz nejake reseni prosim?

Ale funguje, jen postup "ipgradu" je ponekud komplikovanejsi

>     3. Je mi jasne ze procesor v ICE je nutne naprogramovat, je mozne k
tomu
> pouzit uplne nejjednodussi zapojeni na
> http://www.myplace.nu/avr/yaap/if_jesper.gif slozene z par odpurku tusim
na LPT?

Ano

Pokud vydrzite do pondeli, tak se na MCU objevi maximalne zjednodusena verze
AVR JTAG ICE
s ATmega163 vcetne popisu jak ho naprogramovat a jak upgradovat firmware.
Vse v krytce
redukce DB9-DB9 :-)))

S pozdravem
MK