[HWnews] dotykovy LCD

Prichy prichy@volny.cz
Středa Březen 24 19:22:19 CET 2004

Je to diplay SHARP LM641541.

Takhle vypada ten plosnak pod LCD

http://prichy.wz.cz/1.JPG

Přichy
http://prichy.wz.cz

Nejrozsirenejsi touchscreeny jsou odporove, maji 4 nebo 5 vývodů, a umožní měřit
x, y a sílu stisku.
Při měření musíte ty 4 nohy určitým spůsobem propojit pomocí analogových
spínačů, přivést napájení a někde změřit napětí.
Pokud máte síť pod displejem jde asi o jiný princip, indukční? a sám bych měl
zájem to vidět, nebo fotky, takový displej jsem ještě neměl v ruce.
Lubor

----------
Od: Prichy
Odesláno: 23. března 2004 18:48
Komu: Hw-list@mailman.nethouse.cz
Předmět: [HWnews] dotykovy LCD

Zdravim.
Rozebral jsem jeden jiz jednou zminovany display a pod
LCD nasel plosny spoj tvorici sit nebo matici, chcete-li.
Je to touch pad ( :) nevim ted presne jak se to pise)?

Jelikoz nemam pripojenou puvodni elektroniku, zajimalo
by me, jak to funguje, pripadne, dalo-li by se to rozchodit.

Ted mam na mysli, jak je to slozite to rozchodit, jde mi spis
o hracku, nez o neco profi ci poloprofi, zkratka je si to zkusit.

( Mam jeste jednu takovou "tabuli" s rozmerem cca A3. Fa.
Océ mGraphics Model G6453 i s elektronikou asi funkcni??;
nemate info o tomto, jak zapojit napajeni? jak k PC? Ovladac apod.)

Přichy
http://prichy.wz.cz