[HWnews] internet a zasuvky v Irsku

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Středa Březen 24 15:00:05 CET 2004

Jedu do Dublinu

Rad bych se venoval pouze skole a pivu. Guinness je dobry (jiz jsem
nekolikrat testoval). Bohuzel musim byt alespon hodinku denne na mailu a
mit u sebe i data ze sveho pocitace. Jsou veci, ktere je nutno resit
prubezne a kveten je cily mesic  -- neni to obdobi dovolenych.

Prinejhorsim pojedu na GPRS roaming, ale 200 Kc/MB je zbytecne moc.

Hledam levnejsi reseni

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.: 00420-603531605, fax: +420-596425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ
, WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
partner firmy MARTHEL, distributora WINBOND-USA, www.marthel.cz
*********************
výprodej součástek - http://www.ei.cz/vyprodeje

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Petr Stetina
Sent: Wednesday, March 24, 2004 2:46 PM
To: HardWare, Elektornika, vyvoj a bastleni..
Subject: Re: [HWnews] internet a zasuvky v Irsku

Hodne zalezi na tom, do ktereho Irska letite. Predpokladam, ze do
'jizniho', do Dublinu nebo do Corku. Zasuvky jsou anglicke a navic
zrejme na 110 V. V hotelu byva v pokoji alespon jedna 'normalni'
zasuvka. Pokud budete poctive studovat jazyky, tak stejne nebudete mit
na nejaky
kontakt s firmou a Internet cas, takze moje rada zni: zajdete radeji do
nejakeho Internet cafe a pripojeni nereste.
V pripade, ze budete studovat v Dublinu, tak bych vam doporucil vykaslat

se na Internet uplne a usetrene penize venovat na prohlidku pivovaru
Guinness nebo palirny Jameson & son! ;)

Petr