[HWnews] Precizni napetim rizeny zdroj proudu ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 24 13:18:32 CET 2004

pokial ide len o 100mA tak sa da pouzit "vykonovy" operak (nie audio
zosilnovace, ale operaky s vyssim vystupnym prudom), alebo obycajny
percizny operak s posilnovacom vystupu (tusim BUF634, od BurrBrown).
Zapaja sa do spatnej vazby, takze nevnasa do obvodu dodatocne problemy.
Robil som 300mA bipolarny kalibrator s tranzistorovym koncom, mozem
dodat podklady...
balu