AW: [HWnews] dotykovy LCD

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Středa Březen 24 08:53:01 CET 2004

Dobry den,

v jednom ELEKTORe, asi dva-tri roky dozadu, bol clanocek o funkcii takehoto displeja. Idu z toho analogove hodnoty. Bola tam aj schema s malym PICom (PIC12C671), ktory z toho robil absolutnu polohu a posielal ju cez seriovy port.

Uz som to nasiel, bol to ELEKTOR 05/2000, Touchscreen
Zdrojovy kod pre PIC sa da stiahnut na http://www.elektor.de/dl/details/dl0500.htm (000055-11).

Richard Kaliciak