[HWnews] RE: ISP- v cem je chyba?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Středa Březen 24 02:00:55 CET 2004

Reset a polarita signálů bylo první, co jsem kontroloval.
Anděl

A zaskrtol ste v konfiguracii INVERTOVAT RESET ?? Ja mam postaveny podobny
ISP a funguje bezvadne na cca 2m dlhom kabli, toho by som sa nebal...

S pozdravom   Ondrej Pribula

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
Sent: Tuesday, March 23, 2004 10:28 PM
To: konfera
Subject: ISP- v cem je chyba?

Prosím, poraďte,
udělal jsem si destičku na ISP, je to na LPT a je tam jedna 74HC244. Je to
dle dokumentace Ponyprogu a používám i program Ponyprog. Připojil jsem to na
AT89S53 a nejde to. Do procesoru jdou data i CLK, na výstupní lince je
neustále stav H. Koukal jsem paměťákem na časové průběhy a prvních 6 bajtů
(povolení programování a vymazání) přesně odpovídají datasheetu, nic není
invertované. Dál jsem neviděl, před začátkem programování je 0,2 s pauza a
osciloskop se mi synchronizoval na začátek.
Zítra budu bádat dál, chtěl bych nějakou inspiraci.
Šňůra od počítače k destičce s 244 má cca 3m šedý plochý kabel. Nevadí to?
Nemám na konec dát nějaké RC členy nebo tu šňůru zkrátit?
V datascheetu se píše, že procesory se dodávají s povoleným sériovým
programováním. Dá se na to spolehnout? Zjistil jsem, že modul Elnec Y51,
který mám, je už zastaralý a abych koupil Z51, do Prahy se dostanu až ve
čtvrtek. Kdybych měl možnost paralelního programování, ledacos bych si
ověřil už dnes.
Anděl

__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]