[HWnews] Dotaz na krokovy motor

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Březen 23 10:37:27 CET 2004

Modernejsi 2 fazove krokove motory maji vinuti kazde z fazi rozdeleno na dve
poloviny a kazdy konec je samostatne vyveden z motoru. Umoznuje to poloviny
vinuti pri buzeni bipolarnim (H-mustky)zapojit do serie (mensi proud) nebo
paralelne (vetsi proud), pripadne je k dispozici stred vinuti pro buzeni
unipolarni.
Obrazky jednotlivych zpusobu zapojeni vinuti je mozne najit napriklad na
webu www.microcon.cz.
A ktery drat je ktery si uz zadatel bude muset najit sam :-))
--
Rt