[HWnews] C++ B*uilder

Bolek kraljaprvni@seznam.cz
Úterý Březen 23 10:35:49 CET 2004

Taky si muzete od Borlandu stahnout 60 denni trial verzi BCB Enterprise.
Ovsem funguje jen tech 60 dni. Instalace ma asi 180MB. Na borland.cz se
to da objednat na CD, jestli se nepletu.

Ten free C++ kompilator mam, pripadne muzu poslat. Ovsem je to jen
commandlinovy kompilaotr bez komponent a nikdy jsem nezkousel do toho
komponnenty dostat. I kdyz s nevizualnimmi komponentami by to mohlo jit.
Ja delal seriovou komunikaci pres Win32API a na to je to pouzitelne
naprosto v pohode a mimochodem to neni tak slozite - pokud nechcete
nejake speciality, ale jen jednovlaknovy program, ktery ceka na ukonceni
vsech tech funkci atd., tak staci CreateFile, WriteFile, ReadFile,
CloseHandle, WaitCommEvent, BuildCommDCB, SetCommTimeouts a par dalsich
trivialnich funkci. Pripadne muzu poslat hotovy zdrojak prave pro tu
commandlinovou verzi kompilatoru.