[HWnews] Dotaz na krokovy motor

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 23 10:12:51 CET 2004

Pekny den!

Prisel nam na server robotika.cz dotaz ohledne krokoveho motoru (jak ho
zapojit). Nejak se mi nepodarilo vykoumat, jak je to spravne, muzete me
prosim nekdo postouchnout?

Fotky motoru a zapojeni civek od puvodniho tazatele jsou:
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~krez7509/motor1.jpg
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~krez7509/motor2.jpg
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~krez7509/motor3.jpg
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~krez7509/motor4.jpg

Tohle je puvodni zneni dotazu:

Dobrý den, přečetl jsem si článek na vašem serveru o krokových motorech
a chtěl jsem se poradit o jednom motorku co mám. Nenašel jsem o něm na
internetu žádné informace, a proto bych vás rád požádal o nástin funkce
této součástky. Z motorku vedou 4 páry drátů, každý pár aktivuje jiné
cívky. Rozvržení cívek je v příloze. Předem děkuji... Dalibor Farný

Predem vsem dik za rady
KR