RE: [HWnews] Sluchátka a SCART konektor

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 23 07:18:35 CET 2004

No na SCARTu je jen nezesileny nf signal takze se bez aktivniho zesilovace
neobejdete. Navic bezne prodavana sluchatka maji v drtive vetsine impedanci
mezi 8-150 ohmy spis pocitejte v dolni casti rozsahu. Jeste se prodavaji
specialni sluhatka do studii (tusim se jim rika monitor) s impedanci okolo
600 ohmu, ktere jedou i z nezesileneho signalu. Ty, ale asi babicce
nekoupite (nechci Vas podcenovat) neb babiccka je asi neoceni.

RadekCX