[HWnews] Keeloq

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Pondělí Březen 22 17:15:14 CET 2004

Koukam,
nikdo se k tomu prispevku nehlasi. Nicmene si myslim, ze to je velice
zajimave tema. Asi pred pul rokem jsem do toho lehce nakoukl a docela se mi
to libilo. Chtelo to ale vice casu na prostudovani. To s temi obvody tady
fakt nema nikdo zkusenosti?
Zdenek

-----Original Message-----
From: Jan Smrz [mailto:smrz@htc.honeywell.cz]
Sent: Monday, March 22, 2004 11:54 AM
To: HardWare, Elektornika, vyvoj a bastleni..
Subject: [HWnews] Keeloq

Zdravim konferenci,

    tak jsem si ted zacal hrat s dalkovym ovladanim Keeloq od Microchipu a
hned
jsem narazil na problem.

    V datasheetu k HCS301 se nikde neuvadi, jake je tovarni nastaveni
konfiguracnich bitu. Pokud si je chci naprogramovat na vlastni hodnotu,
musim
zaroven naprogramovat i zbytek pameti a v tom je ten problem. Pamet je
write-only (krome verifikace zapisu) a tudiz bych si musel vygenerovat i
vlastni
seriove cislo (coz neni problem), ale zaroven i CRYPT KEY a to uz problem
je. K
nemu je potreba seriove cislo, kod vyrobce (jenz neznam a neda se zmenit) a
generujici algoritmus (ktery je pouze na jakemsi licencnim disku). U
programovani dekoderu je problem analogicky. Pokud si vymyslim vlastni
algoritmus generovani sifrovaci klice, tak s tim zase nebude fungovat
dekoder
(HCS500), je to tak?

    Jak z toho ven?

J.S.