[HWnews] tektronix 2230

Jiri Polasek j.polasek@vpfm.cz
Neděle Březen 21 11:50:42 CET 2004

Vyrobce se presne drzi zasady 10 let dodavka ND od posledniho prodaneho
kusu.
Servis funguje napr. v Praze, ale je to limitovane dodavkou dilu od vyrobce.
Hlavne je potreba mit Service Manualu, bez neho to jaksi moc nepujde.
Nejaky tlusty sanon se schematky a tabulkami soucastek snad jeste mam
(naposled jsem podle neho spravoval zdroj).Takze v nouzi se pripadne ozvete.

Jiri Polasek