[HWnews] Identifikacia koaxu

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Pátek Březen 19 12:11:43 CET 2004

Pri tuhosti kabelu D 10mm a vnitrnim vodici 1.1mm Cu se opleteni bude otirat jak svina.
Jinak dle AR B1/94 se asi jedna o kabel VCEOY 75-7,25 teda pokud je zeleny ne khaki.
utlum z grafu dle tohoto AR je na 100MHz 6,5dB
                                                 500MHz  17dB
                                                 1000MHz  26dB
                                                 pro 2,4GHz uz neni graf, ale myslim ze ten jiz zminovany spagat bude lepsi a levnejsi.
Pavel Glajc