[HWnews] Identifikacia koaxu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Březen 19 11:46:53 CET 2004

At 10:52 19.3.2004 +0100, OK1UGA wrote:

>Ten koax za 5kc je presne ten šrot pred jakým varujete - rozhodne bych ho
>neoznacil za porádný kabel :-). Pro 2400MHz zcela nepoužitelný.

No budiz, ted koukam do ceniku, za 5Kc neni uplne super kabel, ale je to
slusny kabel 75ohmu - penove dielektrikum, stineni folii a opletenim. Ovsem
ne na venkovni pouziti a ne pro WiFi. Pro maly TV rozvod v byte nebo domku
vyhovi. Lepsi kabel je tak 7.50 Za 8.50 je koax s opletenim 64 dratku +
folie a za 9.90 je kabel se snizenym vyzarovanim , stineni lepsi nez 90dB
Tazatel se ptal na koax pro TV (jestli jsem tomu rozumel dobre). A i ten
levnejsi koax vyhovi a urcite bude lepsi, nez zeleny koax s PE dielektrikem,
ktery konci nekde kolem 400MHz.
BTW:Hodne zjednodusene se da rict, ze pokud ma penove nebo vzduchove
dielektrikum, je to na TV pouzitelne co se utlumu tyka.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/lkavan