[HWnews] ISDN

Ales Filip afilip@wo.cz
Pátek Březen 19 10:49:03 CET 2004

Hello konference,

Potřeboval bych poradit s nastavením ISDN linky. Máme tady od
  Telekomu NT1+2a/b a modem Asuscom TA-280ST. Na 1 lince je telefon,
  na druhé lince fax. tu NT1+2a/b jsem nastavi dobře, když někdo volá
  na 1 linku, tak jde hovor na telefon, a fax jde na 2 linku.

  Potřebuju ale nastavit, aby se modem připojoval JENOM přes tu 2
  linku, a k tomu ho nějak nemohu donutit. Stále se mi připojuje přes
  tu 1 linku, a jakmile v tu chvíli někdo volá na linku 1 na telefon,
  tak ho to hodí na fax. Kdyby to alespoň vyhodilo obsazovací tón. Je
  možné ten modem nějak donutit, aby se připojoval přes linku 2?

--

Ales Filip    <afilip@wo.cz>
Kutna Hora    Czech Republic