[HWnews] Identifikacia koaxu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Březen 19 00:35:13 CET 2004

At 19:36 18.3.2004 +0100, sirotnik.rastislav@slsp.sk wrote:

>Nebol to komunizmus, ale socializmus a pri dnesnych "alobaloch" s troma
>dratikmi to skutocne vyzera poctivo.
>Je to ciastocne priesvitne, takze asi PE. Ide mi aspon o to, ci to bude
>lepsie, ako bezny koax s alobalom. Potrebujem tahat TV signal asi 30m.

Jde o to, jaky kmitocet, TV signal je cca. 46-870MHz... Jestli UHF tak to
radsi natahnete provazek. Utlum bude podobny a cenove to vyjde lepe.

BTW:Utlum koaxu a jeho kmitoctova charakteristika zavisi hlavne na materialu
dielektrika a prumerech stredniho vodice a dielektrika (to uz zase spis
impedance) Opleteni ma vliv na vyzarovani. Pokud chcete mit jistotu, kupte
kabel homologovany.

BTW2:Neni lepsi koupit poradny koax? Koax s utlumem 30dB/100m@2500MHz, tak
5Kc/m, bezna cena...

BTW3:Stejne nechapu, proc se od anteny k TV natahuje koax? Vzdyt od vysilace
k antene to leti takovou dalkou vzduchem, tak to od anteny do TV by to melo
doletet taky, ne?

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/lkavan