[HWnews] RE: Licencni ujednani

Bolek kraljaprvni@seznam.cz
Čtvrtek Březen 18 11:52:06 CET 2004

Mam temer hotovou smlouvu o dilo pro verze
a) vyvijim jen pro potrebu jednoho zakaznika, ktery to nebude sirit
b) vyvijim pro potrebu zakaznika, ktery to bude sirit
c) tu treti variantu jsem zapomnel.

Je pravnikem zkontrolovana, prodiskutovana atd, potrebuje jen par
drobnych uprav. Bohuzel momentalne nema na to, abych tomu pravnikovi
zaplatil (1300,-Kc/hodinu, to nemam ani ja) a asi jeste chvili mit
nebudu. Pokud bychom se ovsem slozili, muzu ji sem preposlat.