[HWnews] Motor do promitacky

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Březen 18 07:21:06 CET 2004

> To mi skoro vychazi na nejaky automobilovy 12/24V motor ke steracum,
> popr. z topeni. Mozna ze by byl pouzitelny i motor typu MABUCHI/SPEED
> rady 700 apod. (modelarske prodejny).  V sitovem provedeni si zase
> vybavuju motor k sicim strojum (byval dobre regulovatelny prave
> tyristorovym/triakovym regulatorem). Ve vsech pripadech bude
> ale potiz s
> tou hrideli na obe strany.
>
> Jinak ale vcelku nemuzu verit tomu, ze by se ten stavajici nedal
> regulovat frekvencnim menicem (otazka je, v jakem rozsahu)....

Jo, ten sici stroj, to je dobry napad (jen mam trochu strach, ze jeho otacky budou mensi, ale to si zjistim. Asi nejjednodussi bude pridelat ten motorek primo na prodlouzeni te puvodni hridele.

> Posledni vec: nenabizi to pretoceni nekdo jako sluzbu, ze
> byste si kvuli
> par jizdam nestavel auto? :-)))

Sluzba pretoceni filmu urcite existuje ale ceny se pohybuji kolem 50 Kc za kazdou zapocatou minutu filmu. Kazda operace, jako slepeni filmu, prilepeni zavadeci pasky atd. stoji kolem 70 Kc.
Kdyz zajdete "na pudu" a prinesete odtamtud zapraseny kufr plny filmu v dosti neblahem technickem stavu, musel byste penize "usetrene na auto" venovat filmum.
Stara promitacka stoji radove 500Kc, kameru mam, takze samo-domo povazuji za nejschudnejsi reseni.

Pekny den
Jakub Serych