[HWnews] Schema kabelu k PSION 3a - shanim

Luboš Jeřábek xnet@seznam.cz
Čtvrtek Březen 18 01:13:27 CET 2004

> Dobry den, potreboval bych schema kabelu k Pisonu s3a , pripadne i
> nejake informace od majitwelu, co vsechno se s touhle dnes celkem
> prehistorickou hrackou da delat.. Zajima me hlavne mobilni cteni
> souboru, pripadne nejaky sber dat treba ze zarizeni s PIC... Pokud je
> to mozne, nevim, neznam, mam jej tady a mam moznost jej koupit, jen
> nevim jestli je to to co prave potrebuji :)

Problem je ze to pro komunikaci pouziva nejaky podivny binarni format a
v original kabelu je nejaky obvudek, ktery to preklada do neceho
zrozumitelnejsiho, moc si to nepamatuju, ale shanel jsem se po tom tak
pred 5 lety a vysledek nic moc (vetsinou rada kup si ho).

Lubos

--
Luboš Jeřábek (xnet@seznam.cz)