[HWnews] Motor do promitacky

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 17 23:39:50 CET 2004

At 22:54 17.3.2004 +0100, =?iso-8859-2?Q?=A9er=FDch_Jakub?= wrote:
>Dobry den,
>chtel jsem pretocit stare rodinne 8mm filmy na video. K tomu ucelu jsem si
za par supu koupil promitacku Meopta Meolux2, ktera je bajecna v tom, ze se
da prepnout na oba existujici formaty filmu (Normal8 a Super8), ale ma
nevyhodu v tom, ze je pohanena asynchronnim (jednofazovym) motorkem (MEZ
Nachod A24NQ 199). Bohuzel se ukazalo, ze je to neprekonatelny problem,
protoze kvuli synchronizaci s kamerou je treba regulovat otacky.

Tak to mam (mel jsem) uplne stejny problem... Deda ma tu samou promitacku a
otacky se regulovali nejakym vykonovym potakem, ten shorel a promitacka jede
na plnou rychlost, Snazil jsem se ubastlit nejaky regulator, ale dopadlo to
spatne :-( Ale uz jsem to vzdal...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/lkavan