[HWnews] Uzivatelsky test noveho mailserveru

pavel_t@centrum.cz pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 17 13:08:14 CET 2004

Ja tez, z cca 10mailu mi dorazili asi 3 :-{ a vim i o dalsim ucastnikovi ktery si mi postezoval. No ted to urcite bude lepsi, dekuji timto J. Rehakovi a dalsim kteri zajistili tuto zmenu.

Super je i nastaveni, akorat kdybych neprehledl jeden odkaz usetril jsem si zbytecne hledani... :-}

Jinak pokud jde o hacky carky nechal bych to na kazdem (kdo ma alespon trochu rozum), nebot jak to ted vypada nebudou s tim problemy a ja sam preferuji psani bez nich ale je to dano tim ze jsem liny a default mam anglickou(us) klavesnici (a jeste zalomenou :-}).

Pavel